food

TAG: 25 de intrebari despre mancare °

Dupa cum am spus si in prima postare, nu prea pot sa ma abtin cand e vorba de ceva delicios. Asta sunt si recunosc, sunt pofticioasa. Iar atata timp cat mancarea este una dintre placerile mele, nu cred ca as putea  sa renunt vreodata la degustarea oricarei bunatati din aceasta lume.. Incerc si eu pe cat pot sa imbin mancatul cu miscatul pentru ca sincer, tin la sanatatea mea.

Am dat de acest TAG “mancacios” prin intermediul Pinterest‘ului care m-a dus pe blogul Fabulicious HomeLife, urmand ulterior sa descopar ca il avem si in blogosfera romaneasca. Am zis ca trebuie neaparat sa il fac si eu! Asa ca, iata raspunsurile mele la cele 25 de intrebari despre mancare:

1.Care este mic-dejunul tau preferat?

Se spune ca micul dejun este cea mai importanta masa a zilei,nu? Eu sunt intru totul de acord cu asta! De obicei prefer sa imi pregatesc un sandwich”mai binefacut”, cum il numesc eu, dar nu acel sandwich imens din care abia se poate musca, ci unul format din doua felii de paine unse cu unt sau crema de branza, intre care arunc o felie de muschi file si neaparat o felie de cascaval. Il servesc alaturi de niste legume pe farfurie (rosii/ ridichi/ castraveti- depinde de ce am prin frigider), cateodata si cu un ou fiert.

2.Cum iti bei cafeaua?

Nu prea mai beau cafea. Poate doar in caz de extrema nevoie, atunci cand ajunsa in bucatarie, constat ca nu stiu cum am reusit sa ajung pana acolo, avand ochii inca inchisi si efectiv am nevoie de ceva sa ma trezeasca. Dar cafeaua mea de toate zilele este Nesquick’ul cu lapte. Il savurez usor, usor alaturi de o tigara (cafeaua m-a lasat, asta nu vrea sa ma lase, deh!) in timp ce stau de vorba cu mama, daca este acasa, iar daca nu, cu telefonul in mana, pe news feed.

3.Care este sandwich-ul tau preferat?

Sandwich-ul meu preferat este cel de la Subway cu pui Teriyaki in paine alba cu susan+salata iceberg, rosii, castraveti murati, ardei verde si sos Chipotle Southwest. Pur si simplu un deliciu!!!

4.Supa sau salata?

Imi plac si supele, dar as alege salata daca as fi pusa in situatia sa aleg.. dar sa si precizez eu ce salata! Cat”mai binefacuta” sa fie, bineinteles!! 😀

5.Care este cartea de bucate preferata?

Nu am asa ceva, din pacate. Imi doresc de foarte mult timp sa imi cumpar o carte de bucate, dar niciodata nu am apucat.

6.La ce ai fi dispusa sa renunti:la dulciuri sau la alimente consistente?

Hmm..cred ca NU as putea sa renunt vreodata la dulciuri. Se poate trai fara dulciuri?? Deci as alege sa renunt la alimente consistente. Asta e, as trai cu gustari 😀

7.Care este bucataria ta preferata(tara)?

Nu cred ca am una anume preferata, momentan ma delectez cu cea romaneasca, dar inclin in a le descoperi mai bine pe cea mexicana si pe cea asiatica 😀

8.Care este filmul tau preferat despre mancare?

Claaaaar: Sta sa ploua cu chiftele!

9.Care este cea mai mare placere vinovata a ta?

Am foarte multe astfel de placeri pentru ca: Heeeei!!! Nu am zis vreodata ca sunt om care mananca sanatos! Cred ca bomboanele Rum-Kokos de la Casali sunt pe primul loc. Sunt ale naibii atat de bune si sincer nu pot sa le zic nu ori de cate ori se iveste ocazia. Recunosc!

eaten that: 10.Care este cea mai mare sursa a ta de inspiratie cand vine vorba de mancare?

Pinterest, Instagram, Facebook, Youtube sau direct Google’ul.

11.Gatitul acasa sau masa in oras?

Hmm..si si. Dar inclin putin mai mult spre gatitul acasa. Sunt o fire creativa de fel si satisfactia pe care o am dupa ce gatesc ceva(care imi si iese bun) este mult mai mare decat cea dupa ce merg sa mananc undeva. Plus ca stiu ce mananc, aleg ingredientele cu mana mea.

12.Cele mai scumpe sau cele mai accesibile?

Cateodata e bine sa ne mai si rasfatam,dar nu mereu. Deci in general mai accesibile, ocazional si mai scumpicele.

13.Care este restaurantul tau preferat?

Nu am asa ceva pentru ca nu prea frecventez restaurante. Acasa la mine e cel mai bine.

14.De unde iti faci cumparaturile?

Din hypermarketuri. Nu am unul anume. Ma uit dupa oferte, fac o lista si merg unde sunt ofertele mai tentante.

15.Cea mai gustoasa mancare pe care ai gustat-o vreodata care a fost?

Cu siguranta Souvlaki in Grecia. Un deliciu!!!

16.Care este cocktail-ul tau preferat?

Greenapple vodka.

Funny Vodka is Just Awesome Water Flask Liquid by LiquidCourage:

www.etsy.com

17.Cafea cu George Clooney sau cu Heston Blumenthal?

Nici-nici. As prefera cu Jason Statham 😀

18.Ce nu ar trebui sa lipseasca din bucataria ta?

Aragazul.

19.Care este gustarea ta preferata?

Stiuuuuu ca nu sunt sanatoase dar mai rontai asa intre mese cate o punga de chipsuri. Picante, in general.

20.Ce se afla pe pizza ta?

Pizza mea facuta acasa se prezinta cam asa:sos de rosii picant, piept de pui, ciuperci, porumb, ardei gras rosu, cascaval si un ou crud batut deasupra.

21.Ce mancare nu iti place deloc?

Nu suport urzicile! Si urasc ciorba de peste!

22.Care este blogul tau preferat despre mancare?

Jamila Cuisine

23.Care este cel mai ciudat lucru pe care l-ai mancat vreodata?

Sincer? Niste fructe de mare.. Nu stiu daca nu le-a nimerit mama cum trebuie sau care a fost treaba, dar cert e ca reactia mea dupa ce am gustat a fost: Nuuu, multumesc! Horror!

24.Ce ai pe lista ta de”mancare de incercat in aceasta viata”?

Nu am o astfel de lista, dar cum spuneam si mai sus, vreau sa descopar cat mai multe feluri de mancare din bucataria asiatica.

25.Nu as putea sa traiesc fara:

CIOCOLATA.

Harold's Planet: NOCHOCOPHOBIA: The fear of running out of chocolate

www.lastlemon.com

Chiar mi-a facut placere sa raspund la aceste intrebari si daca mai sunt si altele voi raspunde cu drag pe viitor. Voi ce parere aveti despre mancare ? Astept pareri, idei si raspunsurile voastre cu un link in comentarii.

Si totusi, dilema mea ramane:

 

 

 

Daca cineva stie raspunsul la aceasta intrebare, sa mi-l spuna si mie 😀

 

 

 

 

Pana data viitoare, eu va multumesc pentru vizita si nu uitati:

positive encourage love passion picture quotes. happy quotes:

sursa foto: Pinterest

 

Corinalexandra

Leave a comment