beauty

Doua gagici misto°

 

Hey! Hey! Hey! Nu, nu voi vorbi despre femei. 😜

Doar ca, tot uitandu-ma printre produsele mele de “zugravit” fata, am intrebat: Care vrea un review? 🤔 Iar cele care au strigat cel mai tare ME❗ME❗ au fost cele doua gagici “luminoase” Mary-Lou si Cindy-Lou din familia the BALM.

Cindy-Lou vs Mary-Lou photoO sa incep cu blonda Mary-Lou pentru ca ea a fost prima dintre cele doua care a intrat in viata mea, in colectia mea sau mai bine zis care s-a asezat pe fata mea. 😊 Sincer, nu stiu daca mai are nevoie de prezentare, cred ca orice persoana care are vreo treaba cu machiajul a auzit de faimoasa Mary-Lou Manizer, dar, o sa scriu si eu cateva randuri pentru ca deh! am zis ca fac un review 😀 , ce naiba?

Mary-Lou ManizerAsadar, pentru persoanele care inca nu stiu,  Mary-Lou Manizer este o pudra aurie care contine particule stralucitoare foarte fine de sidef, un iluminator, mai exact. Atentie! Este extrem de pigmentata! O spun atat de categoric pentru ca eu nu sunt adepta stralucirii supreme, 🌞 de aceea o folosesc cu grija si o aplic in cantitati mici. Rezultatul? Tenul meu devine luminos, dar fara a straluci ca luminita din capatul tunelului. 💥 De aplicat, o aplic in zonele cheie ale fetei(imediat deasupra pometilor; pe arcul lui Cupidon; pe barbie; pe puntea nasului; sub sprancene, pe arcade; si in coltul intern al ochiului).  In plus, arata incredibil de bine si ca fard de pleoape, aplicat pe pleoapa mobila, pana in pliu.

De rezistat nu pot sa zic decat ca acolo unde o pui, acolo sta, nu dispare absolut deloc de-a lungul orelor. Iar de consumat, pentru mine e un fenomen. 😲 Cred ca am folosit-o zilnic de mai mult de un an de zile si abia daca vad vreo urma in ea cum ca ar fi folosita. Nu inteleg dar nici nu vreau sa stiu de ce. 😄

Ambalajul e genial! Chiar nu cred ca exista persoana careia sa nu ii atraga atentia. Poate doar sa nu suporti blondele 😄 sa nu-ti placa.. zic si eu.. Este colorat, cu model retro, este rezistent si foarte practic, un fel de accesoriu de luat in geanta pentru micile retusuri din timpul zilei.

Mary-Lou Manizer photoSe gaseste in Marionnaud la pretul de 62 lei. Si, DA, stiu! Initial si mie mi s-a parut cam scumpicica.. dar acum pot sa zic clar si fara indoiala: SE MERITA! 👍👍👍 Eu sunt de-a dreptul incantata de ea si pot sa zic ca ii ofer titlul de “Mama Iluminatoarelor”. 😃 Mary-Lou, esti buna gagico! 😍

Acum ca am lamurit care-i treaba cu blonda, o sa trec la roscata.

Cindy-Lou ManizerCu Cindy-Lou treaba sta putin mai diferit.. Si asta pentru ca in mod normal, cand ziceam iluminator, ma gandeam la lumina, la galben, la auriu.. in nici un caz la roz! 😲 Iar Cindy-Lou este o pudra rozalie cu reflexii aurii.. 🤔 Dubios,nu? Asa am crezut si eu pana am zis ca incercarea moarte n-are, iar in cazul meu s-a dovedit a fi un succes! Nu stiu daca tipa din magazin chiar a avut dreptate sau doar incerca sa isi vanda produsul cand mi-a zis ca arata foarte bine pe roscate. Dar  ideea e ca mie chiar imi place foarte mult cum se vede pe o roscata. Adica pe mine. 😊 Chiar sunt mega incantata de ea! 😍

Ambalajul este identic cu Mary-Lou, deci e genial! Doar gagica de pe”coperta”difera. Aia-i blonda, asta-i roscata. Doar pot sa zic ca sta putin mai slab la capitolul pigmentatie decat sora ei Mary-Lou, dar asta pe mine nu ma deranjeaza absolut deloc, chiar ma bucura! Poate ca e din cauza culorii.. cine stie? Dar chiar nu-mi pasa. Se pierde atat de discret intre blush si nuanta tenului meu, incat nici nu imi doream ceva mai aprins de atat. O dunga roz sclipicioasa pe fata mea? No way! 😄 E perfect asa. De rezistat? Identic cu Mary-Lou: rezista! rezista! rezista! Chiar si la apa! O aplic in zonele cheie ale fetei(cele despre care am vorbit mai sus) si o mai folosesc si ca fard de pleoape si chiar da foarte bine. 😉

Cindy-Lou Manizer photoSe gaseste in Marionnaud la acelasi pret de 62 lei. Si DA, in cazul meu s-a meritat. 👍 Cu stilul ei dubios de roz pentru gustul meu, a reusit sa ma surprinda intr-un mod foarte placut. Ba chiar m-a dat peste cap. 😵 Parerea mea e ca are acel”ceva” 🌟 care o face speciala, cel putin in colectia mea.. sau pe fata mea. Gagica asta e de fapt.. altceva.. I❤ it!

O poza de familie cu Mary-Lou si Cindy-Lou in toata splendoarea lor: ⬇

Mary-Lou vs Cindy-Lou photoVoi ce parere aveti despre cele doua gagici?

Astept pareri si va multumesc pentru vizita!

Pe data viitoare,

Corinalexandra

One thought on “Doua gagici misto°

Leave a comment