design

6! idei de depozitare/organizare °

Curatenia si ordinea pentru mine sunt doua lucruri total diferite. Daca la capitolul curatenie, pot sa zic ca sunt chiar obsedata, la capitolul ordine de cand ma stiu am avut o problema. 🤔 Poate pentru ca am prea multe chestii pe care nu ma indur sa le arunc, mai exact pentru ca am “prostul” obicei de a pastra chestii chiar daca pe moment nu am ce sa fac cu ele. Ma gandesc, cine stie? Vremurile se schimba, poate candva voi avea nevoie de acel ceva. 😀 Asa ca, de multe ori m-am aflat in situatii critice de genul: Cautam ceva si fix cand aveam cea mai mare nevoie nu il gaseam. Nu aveam loc sa misc ceva, ca si cadea altceva. Apucam ceva, de care se prindea altceva, se incurca si tot asa.. 😠 Camera mea era o amestecatura de chestii.. ca la balamuc. 😵 Pana cand am zis ca ar fi cazul sa gasesc niste solutii pentru ca altfel nu stiu unde ar fi ajuns saracele chestii.. sau chiar eu..

In acest moment eu inca lucrez la capitolul ordine, nu sunt per total multumita, dar vad o ameliorare deja, fata de cum eram cu cativa ani inainte. Asa ca, daca ai aceleasi probleme pe care le-am avut si eu, te invit sa vezi cateva dintre ideile de depozitare/organizare pe care le aplic eu in prezent in scopul “desharababurizarii” camerei mele, care pe mine chiar m-au salvat din calea multor crize de nervi ce ar fi urmat. 😇

“Pantofarul”

Nu m-as fi gandit vreodata sa imi cumpar asa ceva! 😕 Ce as putea eu sa fac cu un organizator de pantofi? Nici nu am atatia pantofi si + ca mie imi place sa imi vad aliniata incaltamintea pe care o am, deci nu mi-ar fi suras deloc ideea sa stau sa introduc in fiecare buzunar in parte soson cu soson din cei pe care ii am. No way! 😧 Daaaar, cautand pe Pinterest, l-am gasit ca fiind o metoda foarte practica de depozitare a produselor de curatenie casnica: stiti voi, toate fas-fas’urile alea care se aduna in orice casa si ocupa un dulap intreg. Ei bine, am stat si m-am gandit si eu i-am gasit o alta intrebuintare asemanatoare: l-am atarnat intr-o parte a sifonierului si am introdus in el toate fas-fas’urile cosmetice, lotiunile, periile de par, dischetele demachiante si alte chestii care stateau ingramadite sau amestecate prin diferite locuri din camera. Si ce sa vad? Am economisit o gramada de spatiu  si + ca acum stiu exact de unde sa iau cutare lucru sau sticla de ceva si nu mai risc sa daram altele cand fac asta. Deci, nu stiu cine a inventat chestia asta, 👏👏 dar metoda asta de depozitare pe verticala mie chiar mi-a prins foarte bine si o recomand tuturor. Eu am luat negriciosul asta cu 16 buzunare din  IKEA.

Documentele

idei-de-depozitare-3

Suport vertical pentru documente. 🙄 Nu aveam asa ceva prin casa cand am gasit pe Pinterest ideea de a pune in acest suport placa de par, ondulatorul, peria, uscatorul etc. Dar s-a nimerit sa ajung prin Jumbo.. <-💚 Si cand l-am vazut pe asta micu’negru si pricajit mi-am adus aminte de ideea de pe Pinterest, asa ca l-am luat si acasa i-am schimbat cumva look’ul pentru ca era prea sinistru doar negru. In mintea mea parca ar fi urmat sa introduc in cavou ustensilele mele de coafat si chiar nu le doresc sfarsitul.. 😟  Cred ca asta a fost si primul meu DIY. 😀 Am luat una bucata punga de cadouri pe care am facut niste masuratori pentru a putea decora suportul cu bucatile de material, pe care le-am taiat apoi lipit cu niste adeziv si-am mai pus si-un sticker cu o pisica. Et voilà! Asa mai merge 👍

Cravatele mele sunt coliere

idei-de-depozitare-4

Umeras pentru cravate, luat tot din Jumbo cu cativa lei. Nu am cravate, in schimb am coliere. Nu mai stiu daca ideea asta am sterpelit-o de pe Internet sau daca mi-a venit pe moment in magazin. 😕 Eram ingrozita de momentul ala in care voiam sa iau un colier din cutia in care le tineam si mereu mi se agata sau incurca cu un altul. 😠 Dar acum problema e rezolvata, nervii sunt doar amintiri si colierele mele sunt fericite. Ca si mine. 🙂

Lipstick snack mix

idei-de-depozitare-5

Stii Snacks’urile alea de genul Maxi Mix cu covrigei, pestisori, viermisori etc? Au fost aici, dar nu mai sunt, le-am mancat.:)  Ambalajul de ce sa-l arunc? Fac eu ceva cu el, mi-am zis. Asa ca, doar l-am vopsit cu un spray de la Craciun(in culoarea mea-mai nou preferata-aramiu), ca doar nu era sa las plasticul ala transparent asa cum era: simplu si sec. Acum sunt posesoarea unui minunat suport de rujuri pe care il ador si eu, dar si rujurile mele 😄pentru ca astfel nu mai este vreunul uitat sa fie folosit, cum inainte mi se tot intampla..

Pont: plasticul sa fie dintr-un material mai rezistent! 😉

Crescatorie de esarfe

idei-de-depozitare-6

Daca si tu ai asa ceva acasa, sigur te va ajuta aceasta metoda! Eu una, am furat ideea de la o taraba, recunosc. 😀 Am luat una bucata de umeras mai solid si am inceput sa innod esarfele una cate una. Nu stiu sa zic cum se numeste exact tehnica asta de innodare, dar sper ca se intelege din poza. Pe mine chiar m-a ajutat sa salvez o gramada de spatiu si pot sa-mi aleg mult mai usor esarfa pe care vreau sa o port in ziua respectiva. Asa ca, traiasca tanti de la taraba si spor la vandut esarfe ii doresc! 😀

Un penar cu creioane colorate

idei-de-depozitare-7

Penarul asta colorat l-am primit cadou acum multi ani cand am cumparat o punga de cereale Nesquick. Nu l-am folosit vreodata in scopul pentru care a fost creat pentru ca niciodata nu mi-au placut penarele de genul asta, dupa vremea lui Ceausescu, le zic eu. 😄 Asa ca, ani de zile a zacut intr-un sertar. Pana intr-o zi, cand creioanele mele colorate pentru machiaj au hotarat sa se cazeze in el, fiind satule sa stea imprastiate peste tot. Deci, mersi Nesquick-ca nu pot sa zic mersi Ceausescu-pentru ca acum creioanele mele stau foarte bine organizate in acest “penar”. 😀

 

Si cam atat momentan pentru ca numai 6’s norocoase, ca la Loto. 😀

Revin si cu partea a 2-a, promit!

Astept pareri, completari si alte idei.

Multumesc pentru vizita si pana data viitoare, nu uita:

photo: www.redbubble.com

 

Corinalexandra

 

 

 

 

 

 

Leave a comment